گرامیداشت روز پرستار
پرستار
گرامیداشت روز پرستار
به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و هفته پرستار ،دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و جمعی از روسای ادارات با حضور در بیمارستان امام حسین (ع) آرادان ضمن تبریک روز پرستار ،از زحمات و تلاش های شبانه روزی کادر پرستاری قدردانی نمودند.
لینک کوتاه خبر :