پیام تبریک دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به مناسبت آغاز هفته سلامت روان

پیام تبریک دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به مناسبت آغاز هفته سلامت روان

پیام تبریک دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به مناسبت آغاز هفته سلامت روان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در پیامی 18 مهر ماه آغاز هفته سلامت روان را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت :

متن پیام به شرح زیر است:

آغاز هفته بهداشت روان را به همکاران گرامی، تبریک و تهینت عرض نموده و برای همه آنان آرزوی تندرستی ، سلامت و آرامش  روح و روان دارم.

بهداشت روان در هر جامعه ای کلید واژه ای تاثیرگذار است که می خواهد با بهبود وضعیت روانشناختی خود به سوی آرامش و آسایش بیشتر رهسپار شود.

اگر هم افزایی و همکاری دستگاه های مرتبط و آگاهی جامعه منجر به فرهنگ سازی مناسب در زمینه بهداشت روان شود قطعا می توانیم به روزهایی بهتر سلام کنیم.

در این مجال فرصت را مغتنم شمرده و از همه دست اندرکاران بهداشت روان  که در عرصه مراقبت از فضای روانی جامعه و گسترش خدمات موثر مشاوره ای فعالیت های بی نظیری انجام داده اند تقدیر و تشکر می نمایم.

در پناه لطف خداوند شاد و پیروز باشید.

دکتر محمد مومنی 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

 

  • کد خبر : 46844
لینک کوتاه خبر :
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *