جلسه ستاد بحران شهرستان آرادان

 ستاد

ستاد بحران

جلسه ستاد بحران شهرستان آرادان

 امروز یکشنبه سیزدهم مهر99 جلسه ستاد بحران شهرستان آرادان با حضور مهندس بوربور فرماندار شهرستان و دکتر قدس ریاست شبکه بهداشت و روسای سایر ادارات مرتبط  در سالن جلسات فرمانداری شهرستان ارادان برگزار گردید

دراین جلسه دکتر قدس ریاست شبکه در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان و رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان آرادان توضیحاتی دادند .

در ادامه خواستار رفع مشکل کلرزنی چاه آب روستای یاتری علیا که تامین کننده آب دو روستای قمر به نام های امامزاده علی اکبر و امیر اباد نیز می باشد از اداره آب و فاضلاب شهرستان شدند.

  • کد خبر : 27794
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *