برگزاری کارگروه سلامت اجتماعی زنان و خانواده در سالن شهید سلیمانی فرمانداری

برگزاری کارگروه سلامت اجتماعی زنان و خانواده در سالن شهید سلیمانی فرمانداری

کارگروه سلامت اجتماعی زنان و خانواده

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،پنج شنبه مورخ 1401/5/6 ، کارگروه سلامت اجتماعی زنان و خانواده با حضور مهندس خانی سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان ،دکتر مولایی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان ،معصومی کارشناس بهداشت خانواده و سایر کارشناسان و روسای ادارات مربوطه با موضوع جوانی جمعیت و صیانت از جمعیت و تشویق جوانان به ازدواج و فرزند آوری در سالن شهید سلیمانی فرمانداری برگزار گردید.

  • کد خبر : 38978
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *