برپایی ایستگاه سلامت در مسجد روستای یاتری علیا

برپایی ایستگاه سلامت در مسجد روستای یاتری علیا

 سلامت

سلامت

برپایی ایستگاه سلامت در مسجد روستای یاتری علیا

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ، شنبه مورخ 1400/11/16 ، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت شبکه بهداشت و درمان ، اورژانس و هلال احمر شهرستان آرادان ،ایستگاه سلامت با حضور شمس کارشناس فوریت های پزشکی و قاسمی کارشناس مسئول بیماری ها در مسجد روستای یاتری علیا  با هدف انجام واکسیناسیون کرونا ، تست اکسیژن خون، تست قندخون، کنترل فشارخون ،توزیع ماسک و ضدعفونی دست ها برپا گردید.

شایان ذکر است دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان از این ایستگاه سلامت ، بازدید و ضمن بررسی روند ارائه خدمات از زحمات همکاران قدردانی کرد.

  • کد خبر : 35574
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *