گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،روز یک شنبه مورخ 1401/11/16، به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) ، دکترمومنی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به اتفاق یوردخانی معاون بهداشتی شبکه با حضور در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان ، ضمن گرامیداشت این ایام و تبریک آن از کلیه پرسنل آقا در این مراکز با اهداء لوح تقدیر و هدایایی قدردانی نمود.
لینک کوتاه خبر :