پیاده روی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به مناسبت هفته سلامت

پیاده روی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به مناسبت هفته سلامت

هفته سلامت گرامی باد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان،روز چهارشنبه مورخ 1402/2/13 ،به مناسبت هفته سلامت و پویش سلامتی را قدم بزن ،برنامه پیاده روی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در فضای خارج از شبکه برگزار گردید.

این برنامه با هماهنگی یوردخانی کارشناس آموزش سلامت به مناسبت هفته سلامت و درراستای اجرای اهداف برنامه پویش سلامتی را قدم بزن برنامه ریزی و اجرا گردید.

  • کد خبر : 43951
لینک کوتاه خبر :
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *