هفته تربیت بدنی
تربیت
هفته تربیت بدنی
صبح روز یکشنبه مورخ 1400/07/25به مناسبت هفته تربیت بدنی ، جلسه ای با حضور دکتر قدس سرپرست شبکه ، صارمی کارشناس اداره ورزش و جوانان ، یوردخانی کارشناس مسئول گسترش شبکه و اسکندری زاده کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط در محل شبکه بهداشت آرادان برگزار گردید.در این جلسه به بررسی برنامه تدوین شده از طرف اداره ورزش و جوانان به منظور رعایت پروتکل های موجود پرداخته شد . دکتر قدس ضمن تاکید بر اجرای این برنامه ها در فضای باز و رعایت فاصله گذاری و رعایت دستورالعمل های موجود بر نظارت هر چه دقیق تر تیم نظارتی شبکه برنامه های این هفته تاکید نمودند.
لینک کوتاه خبر :