برگزاری کارگروه سلامت وامنیت غذایی ،فرهنگی واجتماعی

برگزاری کارگروه سلامت وامنیت غذایی ،فرهنگی واجتماعی

 کار گروه سلامت

کار گروه سلامت

برگزاری کارگروه سلامت وامنیت غذایی ،فرهنگی واجتماعی

در تاريخ يكشنبه 11 / 03 / 99 جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذایی ،فرهنگي و اجتماعي در سالن پژوهش سراي آموزش و پرورش به رياست مهندس بور بور فرماندار شهرستان و دکتر قدس ریاست شبکه بهداشت و درمان و سایر روساي ادارات  شهرستان آرادان  برگزار گرديد.

در اين جلسه جناب آقاي دكتر قدس رياست شبكه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با تاکید بر ادامه فاصله گذاری اجتماعی به تشريح طرح هر خانه يك پايگاه سلامت پرداختند و مصوبات طرح مذكور را تشريح نمودند .

  • کد خبر : 26236
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *