برگزاری جلسه خودحفاظتی ادارات در شبکه بهداشت و درمان آرادان

برگزاری جلسه خودحفاظتی ادارات در شبکه بهداشت و درمان آرادان

برگزاری جلسه خودحفاظتی ادارات در شبکه بهداشت و درمان آرادان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آرادان روز پنج شنبه مورخ 1401/11/20، به مناسبت ایام الله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ،جلسه خودحفاظتی ادارات با حضور یوردخانی معاون بهداشتی شبکه و سایر کارشناسان ستادی ،سروان اسماعیلی ،سروان اشرفی، رنجبر کارشناس آتشنشانی و صارمی مسئول بسیج ادارات در اتاق ریاست این شبکه برگزار گردید.

در ابتدای جلسه سروان اسماعیلی در خصوص الزامات حفاظتی تجهیزات ادارات توضیحاتی را بیان نمود و در ادامه یوردخانی معاون بهداشتی شبکه، در رابطه با میزان حفاظت تجهیزات در مراکز و خانه های بهداشت توضیحاتی را ارائه نمود.

در پایان حاضرین در جلسه به بحث و تبادل نظر و ارائه راهکارهای لازم جهت افزایش ایمنی و حفاظت در ادارات پرداختند.

  • کد خبر : 42463
لینک کوتاه خبر :
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *