برگزاري نمايشگاه به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر
.
به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاهی با همکاری واحد های بهداشت روان و محیط در محل درمانگاه روستای داورآباد برگزار شد.
دراین نمایشگاه علاوه بر نصب بنر و پوستر ،برشور و کتابچه های مربوط به پیشگیری از مصرف مواد مخدر و الکل، سللامت روان و کنترل دخانیات در اختیار مراجع کنندگان قرار داده شد.
دراین نمایشگاه کارشناس بهداشت روان به انجام مشاوره فردی پرداخت و از علاقمندان جهت شرکت در کارگاه های خودمراقبتی دعوت به عمل آورد.
لینک کوتاه خبر :