کارگاه پیشگیری از خودکشی در دانش آموزان
خودکشی در دانش آموزان
کارگاه پیشگیری از خودکشی در دانش آموزان
روز چهارشنبه 26/8/1400 کارگاه پیشگیری از خودکشی در دانش آموزان ویژه رابطین سلامت مدارس شهرستان آرادان توسط اکبری کارشناس سلامت روان شهرستان در سالن آموزش و پرورش برگزار شد . در این کارگاه به بررسی راه کارهای پیشگیری از خودکشی دانش آموزان ، نحوه ارجاع و مداخلات و خودمراقبتی دانش آموزان پرداخته شد.
لینک کوتاه خبر :