کارگاه پیشگیری از خودکشی در دانش آموزان

کارگاه پیشگیری از خودکشی در دانش آموزان

 خودکشی

خودکشی در دانش آموزان

کارگاه پیشگیری از خودکشی در دانش آموزان

روز چهارشنبه 26/8/1400 کارگاه پیشگیری از خودکشی در دانش آموزان ویژه رابطین سلامت مدارس شهرستان آرادان توسط اکبری کارشناس سلامت روان شهرستان در سالن آموزش و پرورش برگزار شد . در این کارگاه به بررسی راه کارهای پیشگیری از خودکشی دانش آموزان ، نحوه ارجاع و مداخلات و خودمراقبتی دانش آموزان پرداخته شد.

  • کد خبر : 34104
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *