گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

 درخت

درختکاری

گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،یکشنبه مورخ 17/12/1400 ،به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری چندین اصله نهال توسط دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان و جمعی از مدیران و کارشناسان از جمله دکتر مولایی معاون بهداشتی ،شمس مسئول اورژانس 115 ویوردخانی مسئول گسترش شبکه در محوطه این شبکه غرس گردید.

  • کد خبر : 36081
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *