گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
درختکاری
گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،یکشنبه مورخ 17/12/1400 ،به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری چندین اصله نهال توسط دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان و جمعی از مدیران و کارشناسان از جمله دکتر مولایی معاون بهداشتی ،شمس مسئول اورژانس 115 ویوردخانی مسئول گسترش شبکه در محوطه این شبکه غرس گردید.
لینک کوتاه خبر :