پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان به مناسبت روز کارمند

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان  در پیامی،فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان به ویژه همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان تبریک گفت. 

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

هفته اول شهریور ماه، که با نام و یاد شهیدان والا مقام "رجایی" و "باهنر" مزین و هفته دولت نام‌گذاری شده ، یادآور شهادت دو اسوه خلوص و انسانیت و نماد همت و عمل می باشد. این ایام فرصتی گران‌بها برای سرمشق قراردادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت‌رسانی بی‌منت و خالصانه به مردم است.

اینجانب ضمن نکوداشت این شهدای عزیز، هفته دولت و روز کارمند را به همه کارمندان عزیز که خالصانه در اعتلای اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی  تلاش می کنند تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان، برای همه خدمت‌گزاران صادق این مرز و بوم، عزت و اقتدار، توفیق و سلامتی از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.

دکتر محمد مومنی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

  • کد خبر : 53142
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *