قدردانی ازدندانپزشکان شاغل درشبکه بهداشت ودرمان شهرستان آرادان

قدردانی ازدندانپزشکان شاغل درشبکه بهداشت ودرمان شهرستان آرادان

 قدردانی

قدردانی

قدردانی از دندانپزشکان شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

روز دوشنبه بیست و سوم فروردین ماه 1400 ،دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان آرادان با اتفاق همکاران ستادی شبکه بهداشت با حضور در مراکز خدمات جامع سلامت آرادان و داوراباد روز دندانپزشک را به دندانپزشکان شاغل در این شهرستان تبریک گفتند.

همچنین با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات دندانپزشکان بوِیژه در ایام کرونا تقدیر وتشکر نمودند.

  • کد خبر : 31410
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *