قدردانی ازدندانپزشکان شاغل درشبکه بهداشت ودرمان شهرستان آرادان
قدردانی
قدردانی از دندانپزشکان شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
روز دوشنبه بیست و سوم فروردین ماه 1400 ،دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان آرادان با اتفاق همکاران ستادی شبکه بهداشت با حضور در مراکز خدمات جامع سلامت آرادان و داوراباد روز دندانپزشک را به دندانپزشکان شاغل در این شهرستان تبریک گفتند.
همچنین با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات دندانپزشکان بوِیژه در ایام کرونا تقدیر وتشکر نمودند.
لینک کوتاه خبر :