قدردانی ازداوطلبان جمعیت هلال احمرشهرستان آرادان
احمر
قدردانی ازداوطلبان جمعیت هلال احمرشهرستان آرادان
روز دوشنبه هفتم تیرماه 1400 با حضور دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت ،دکتر مولایی معاونت بهداشتی شبکه، میرزایی مسئول امور عمومی و مجیدی ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان آرادان از زحمات و تلاش داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان ارادان در این روزهای سخت مبارزه با ویروس منحوس کرونا در قالب تیم نظارتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر نمو دند.
در این جلسه دکتر قدس سرپرست شبکه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش داوطلبان هلال احمر در پوشش تیم نظارتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بر اهمیت تلاش تیم های نظارتی برای جلوگیری از شیوع کرونا تاکید و سپس مجیدی ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان آرادان از تلاش بی وقفه واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت آرادان نیز تقدیر و تشکر نمودند.
لینک کوتاه خبر :