حضورکارشناس تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در اداره شهرداری شهرستان جهت انجام برنامه بهبود تغذیه کارکنان در محیط کار
برنامه بهبود تغذیه کارکنان در محیط کار
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،چهارشنبه مورخ 1401/5/12 ، موسوی کارشناس تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان به همراه حق جو و شجاع مراقبین سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی آرادان در اداره شهرداری شهرستان حضور یافتند.
در این جلسه که پس از برگزاری کمیته شهرستانی و مکاتبات با اداره شهرداری و هماهنگی با کارشناس رابط برنامه صورت گرفت ، آموزش های لازم جهت تکمیل پرسشنامه بهبود تغذیه کارکنان در محیط کار و همچنین اندازه گیری شاخص های تن سنجی به کارشناس رابط برنامه ارائه گردید.
لینک کوتاه خبر :