جلسه هرخانه یک پایگاه سلامت در شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آرادان
جلسه
جلسه هرخانه یک پایگاه سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
امروز سه شنبه بیست و پنجم شهریورماه 99 در جلسه بازآموزی هر خانه یک پایگاه سلامت با حضور دکتر قدس ریاست شبکه بهداشت با مسئولین مراکز شهرستان آرادان برگزار گردید.
دراین جلسه دکتر قدس ریاست شبکه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین مراکز و همکاران به تشریح طرح هرخانه یک پایگاه سلامت شهرستان آرادان پرداختند.
در ادامه روسای مراکز به گزارش اقدمات صورت گرفته در زمینه هر خانه یک پایگاه سلامت در مراکز تحت پوشش خود ارائه دادند.
لینک کوتاه خبر :