جلسه ریاست شبکه با کارشناسان آزمایشگاه شبکه بهداشت ارادان
آزمایشگاه
جلسه ریاست شبکه با کارشناسان آزمایشگاه شبکه بهداشت ارادان
امروز یکشنبه هجدهم آبان ماه 99 جلسه ای با حضوردکتر قدس ریاست شبکه وکارشناس گسترش وکارشناس بیماریهای شهرستان آرادان با کارشناسان آزمایشگاه مراکز نمونه گیر کوید 19 به منظور بررسی وضعیت مراکز نمونه گیری کوید-19 در اتاق ریاست برگزار گردید.
دراین بازدید جلسه دکتر قدس ضمن تشکر وقدرانی اززحمات صورت گرفته توسط کارشناسان مربوط ،درخصوص دقت در نحوه ارسال نمونه به آزمایشگاه کرونا ویروس وموارد عدم انطباق نکاتی را یاد آور شدند.
درادامه جلسه کارشناسان نظرات وپیشنهادات خود را درخصوص ارتقا عملکرد این مراکز مطرح فرمودند.
لینک کوتاه خبر :