جلسه دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با مسئولین مراکزخدمات جامع سلامت در رابطه با بیماری سرخک
جلسه دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با مسئولین مراکز
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،سه شنبه مورخ 1401/1/23 ، با توجه به موارد شناسایی شده بیماری سرخک در کشور و لزوم آمادگی کامل حوزه سلامت در برابر این بیماری ، جلسه ای با حضور دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان و جمعی از کارشناسان ستادی و مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان در محل سالن کنفرانس مرکز خدمات جامع سلامت داورآباد برگزار گردید.
در این جلسه مقرر گردید کلیه اتباع و افراد جدیدالورود ،هر چه سریعتر از نظر واکسیناسیون بررسی و موارد مشکوک به سرخک هر چه سریعتر شناسایی و گزارش شود.
لینک کوتاه خبر :