جلسه اعتبار بخشی ومستند سازی فرآیندها شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آرادان
اعتبار
جلسه اعتبار بخشی ومستند سازی فرآیندها شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آرادان
سه شنبه بیستم آبان ماه 99 جلسه اعتبار بخشی ومستندسازی فرآیندها با حضوردکتر فریور مدیرشبکه و ارتقا سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه و دکتر قدس ریاست شبکه بهداشت آرادان وخانم دهقانی کارشناس شبکه وارتقا سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه و دکتر غریبی عضو هیات علمی دانشگاه و دکتر مولایی مسئول انجام هماهنگي هاي درون و برون شبكه بهداشت شهرستان آرادان برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا دکتر قدس ریاست شبکه ضمن عرض خوش آمدگویی وخیر مقدم به مهمانان، توضیحاتی درخصوص بازه زمانی ووضعیت اجرای طرح اعتبار بخشی ومستندسازی فرآیند در شبکه بهداشت ودرمان آرادان به عنوان شبکه پایلوت پرداختند
درادامه دکتر فریور مدیرشبکه و ارتقا سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه ضمن تقدیر وتشکر از کلیه همکاران شبکه بهداشت آرادان دخیل دراین برنامه ، به بررسی وضعیت انجام مستندسازی فرآیندها ، فرآیند های مستند شده واحدهای بهداشت محیط ،آزمایشگاه ،پزشک ،مراقبین سلامت ،مبارزه با بیماریها ،تغذیه،دندان پزشک مطالعه ومقررگردید اصلاح وتکمیل گردد
درپایان دکتر فریور به همراه حاضرین درجلسه از مرکز خدمات جامع سلامت آرادان درراستای این طرح بازدید به عمل آورده اند.