تشکر و قدردانی مسئول مرکز مردمی نفس از زحمات رئیس بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان آرادان
تشکر و قدردانی مسئول مرکز مردمی نفس از زحمات رئیس بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ، شعبانی مسئول مرکز مردمی نفس شهرستان آرادان در پیامی از زحمات و خدمات ارزنده دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان امام حسین(ع)، میرزایی مسئول بسیج جامعه پزشکی و ترابی متصدی امور عمومی بیمارستان تقدیر و تشکر کرد.
شعبانی در پیامی از زحمات رئیس بیمارستان امام حسین(ع) در خصوص هماهنگی های صورت گرفته جهت انجام سونوگرافی مادران باردار تحت پوشش این مرکز ،تقدیر و تشکر کرد.
مسئول مرکز مردمی نفس همچنین افزود با توجه به اهمیت سلامت مادران و توجه ویژه به مراقبت آنان و با پیگیری های دکترمومنی ،سونوگرافی مادران تحت پوشش این مرکز در هفته بارداری موردنظر در اسرع وقت و به طور ویژه انجام و هماهنگی لازم صورت پذیرفت .
بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را از تمام افرادی که در حوزه سلامت شهرستان تلاش بی دریغ می کنند ،ابراز می نمایم و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون آنان را از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.