برگزاری کمیته برون بخشی راهبردی سالمندان و پنجمین کارگروه جوانی جمعیت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
برگزاری کمیته راهبردی سالمندان و پنجمین کارگروه جوانی جمعیت
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،روز دوشنبه مورخ 1401/10/5،کمیته راهبردی سالمندان و پنجمین کارگروه جوانی جمعیت با حضور رهایی کارشناس مسئول بهداشت خانواده، معصومی کارشناس بهداشت خانواده ،اکبری کارشناس سلامت روان و رضایی مددکار کمیته امداد امام خمینی (ره ) در اتاق ریاست شبکه بهداشت برگزار گردید.
در ابتدای جلسه رهایی کارشناس مسئول بهداشت خانواده، ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین جلسه، مفادی از قانون جوانی جمعیت درراستای حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت بیان نمود و همچنین ضمن بیا ن اهمیت سلامت سالمندان شهرستان در خصوص وظایف شبکه بهداشت در اجرای برنامه های مرتبط با سالمندان مطالبی راعنوان نمود.
در ادامه معصومی کارشناس جوانی جمعیت و کارشناس سلامت سالمندان شبکه بهداشت ، به بیان گزارشی از خدمات شبکه بهداشت و درمان در راستای حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت از جمله آموزش درون بخشی و برون بخشی به گروه های هدف و عموم مردم ،تهیه و توزیع پمفلت و پوستر و بنر آموزشی و همچنین گزارشی ازسالمندان پرخطر و بسیار پرخطر شهرستان از جمله آمار سالمندان پرخطر و بسیار پرخطر شهرستان،تعداد سالمندان تنها زیست و در حاشیه شهر و.. ارائه کرد و با بیان این موضوع که همت و تلاش تمامی اعضا کمیته در راستای اجرای وظایف محوله در این مقوله، برای نیل به اهداف ، لازم و ضروری است، پبشاپیش از تلاش های اعضا کمیته جهت پیشبرد اهداف آن، تشکر و قدر دانی نمود.
در انتها اکبری کارشناس سلامت روان شبکه بهداشت و رضایی مددکار کمیته امداد امام خمینی (ره) نظرات و پیشنهادات خود راارائه نمودند.
لینک کوتاه خبر :