برگزاری جلسه نظام ارجاع الکترونیک در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

برگزاری جلسه نظام ارجاع الکترونیک در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

برگزاری جلسه نظام ارجاع الکترونیک در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،روز یک شنبه مورخ  1401/11/16، جلسه نظام ارجاع الکترونیک با حضور دکتر مومنی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ، یوردخانی معاون بهداشتی شبکه و سایر کارشناسان ستادی در اتاق ریاست شبکه برگزار شد.

در این جلسه موسوی به عنوان رابط بیمارستان امام حسین(ع) معرفی گردید و مقرر گردید از این پس کلیه موارد ارجاع و بازخورد آن توسط ایشان پیگیری شود.

همچنین مقرر گردید لیست کلیه پزشکان متخصص جدید تهیه و به معاونت ارسال گردد و در اسرع وقت با کلیه نیروهای پذیرش بیمارستان جلسه تشکیل داده شود و دررابطه با مراحل انجام و پذیرش موارد ارجاع الکترونیک آموزش کافی ببینند.

در پایان دکتر مومنی تاکید کرد گزارشی از اقدامات صورت گرفته از جمله آموزش ،تعریف میزکار و سایر مباحث مطرح شده در جلسه تهیه شود تا در جهت اخذ تصمیم و اقدامات بعدی مورد استفاده قرار بگیرد.

  • کد خبر : 42403
لینک کوتاه خبر :
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *