برگزاری جلسه برون بخشی انعقاد قرارداد واحدهای صنفی با دفاتر خدمات سلامت

برگزاری جلسه برون بخشی انعقاد قرارداد واحدهای صنفی با دفاتر خدمات سلامت

برگزاری جلسه برون بخشی انعقاد قرارداد واحدهای صنفی با دفاتر خدمات سلامت

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان،روز چهارشنبه مورخ 13/2/1402،جلسه برون بخشی برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص انعقاد قرارداد واحدهای صنفی با دفاتر خدمات سلامت با حضور دکتر مومنی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،اسکندری کارشناس مسئول بهداشت محیط و حرفه ای و مسئولین سایر ادارات مرتبط در شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید.

در این جلسه که با هماهنگی واحد بهداشت محیط برگزار گردید ، در خصوص چگونگی انجام و انعقاد قرارداد واحدهای صنفی با دفاتر خدمات سلامت و اجرای فرایند خودکنترلی و خوداظهاری توسط متصدیان صنوف بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه دکتر مومنی به بیان اهمیت و نقش مهم دفاتر خدمات سلامت در تامین سلامت جامعه و رشد تولید اشاره نمودو حاضرین در جلسه موانع و مشکلات موجود را بررسی کردند و پیشنهادات و راهکارهای خود را جهت هر چه بهتر اجرا شدن این برنامه بیان نمودند.

  • کد خبر : 43950
لینک کوتاه خبر :
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *