برگزاری جلسه با ارزیابان گروه بهبود تغذیه و واحد سلامت نوجوانان ،جوانان و مدارس معاونت بهداشتی
برگزاری جلسه با ارزیابان گروه بهبود تغذیه و واحد سلامت نوجوانان ،جوانان و مدارس معاونت بهداشتی
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،روز دوشنبه مورخ 1401/10/5،جلسه ای با حضور دکترمومنی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،حسینی مدیرگروه بهبود تغذیه معاونت بهداشتی،لاریجانی کارشناس مسئول سلامت نوجوانان ،جوانان و مدارس معاونت بهداشتی ،کارشناس مسئول آموزش و پرورش استان و موسوی کارشناس تغذیه شهرستان در دفتر ریاست برگزار شد.
در این جلسه ضمن بازدید از بعضی مدارس شهرستان ، روند اجرای برنامه های بین بخشی مشترک با آموزش و پرورش و واحد بهبود تغذیه و مدارس از جمله مکمل یاری و پایگاه تغذیه سالم و ... مورد بررسی قرار گرفت و در پایان حاضرین در جلسه ضمن قدردانی از زحمات همکاران در راستای خدمات انجام شده، راهکارهایی را در خصوص رفع برخی موانع و اجرای بهتر برنامه ها ارائه نمودند.