برپایی جشن روز بهورز در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
گرامیداشت روز بهورز
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز شنبه مورخ 1401/6/12 ، جشنی به مناسبت روز بهورز با حضور دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان و یوردخانی کارشناس مسئول توسعه شبکه در محوطه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ده سلطان برگزار گردید.
در این مراسم دکتر قدس ضمن تبریک این روز ، بهورزان را پیشگامان و ایثارگران عرصه سلامت دانست و حضور آنان را در خط مقدم خدمات سلامت و بهداشت ضروری عنوان کرد و همچنین از زحمات آنان به ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا تشکر کرد.
در پایان مراسم هدایا و شاخه گلی با کمک خیرین به همراه لوح تقدیر به بهورزان اهداء و از زحمات آنان تقدیر و تشکر به عمل آمد.
لینک کوتاه خبر :