گرامیداشت روز جهانی ماما در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
گرامیداشت روز جهانی ماما در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز سه شنبه مورخ 1405/2/15 ،مراسم گرامیداشت روز ماما با حضور حسنی فرماندار ،دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان،یوردخانی معاون بهداشتی،میرزایی رئیس اداره عمومی و کلیه ماماهای مراکز خدمات جامع سلامت و ستاد در شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید.
در این مراسم فرماندار شهرستان ضمن قدردانی از زحمات ماماها ،نقش آنان را در تامین سلامت جامعه بسیار مهم و اثرگذار دانست و از تلاش ها و خدمات ارزنده آنان در ارتقای سلامت مادران تجلیل کرد.
همچنین دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان افزود:روز جهانی ماما فرصتی است برای قدردانی از زحمات کسانی که واسطه فیض الهی در حیات اشرف مخلوقات هستند و با دستان خود لبخند را به مادران و خانواده ها هدیه می کنند.
در پایان این مراسم فرماندار شهرستان و مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن تبریک این روز و آرزوی موفقیت روزافزون برای جامعه شریف مامایی ،از تلاش های دلسوزانه آنان در حفظ و ارتقای سلامت مادران و نوزادان با اهداء گل و لوح سپاس قدردانی نمودند.