گرامیداشت روز اورژانس در شهرستان آرادان
گرامیداشت روز اورژانس در شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،مورخ 1401/6/27 ، به مناسبت گرامیداشت روز اورژانس ، دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان به اتفاق مهندس خانی سرپرست فرمانداری ،حجت الاسلام والمسلمین شریفی نیا امام جمعه ،مهندس شم آبادی مسئول حراست شبکه در پایگاه های اورژانس حضور یافتند.
دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان ضمن تبریک روز اورژانس ، و با کمک خیرین، با کارت هدیه و لوح تقدیر از زحمات پرسنل اورژانس 115 شهرستان تقدیر و تشکر کردند.
در پایان از موکب های اربعین حسینی مستقر در زائرسرای شهرستان آرادان نیز بازدید شد.
لینک کوتاه خبر :