پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند
پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند
پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان به مناسبت روز کارمند
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان در پیامی،فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان به ویژه همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
هفته اول شهریور ماه، که با نام و یاد شهیدان والا مقام "رجایی" و "باهنر" مزین و هفته دولت نامگذاری شده ، یادآور شهادت دو اسوه خلوص و انسانیت و نماد همت و عمل می باشد. این ایام فرصتی گرانبها برای سرمشق قراردادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمترسانی بیمنت و خالصانه به مردم است.
اینجانب ضمن نکوداشت این شهدای عزیز، هفته دولت و روز کارمند را به همه کارمندان عزیز که خالصانه در اعتلای اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کنند تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان، برای همه خدمتگزاران صادق این مرز و بوم، عزت و اقتدار، توفیق و سلامتی از درگاه ایزد منان مسألت مینمایم.
دکتر محمد مومنی
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان