قدردانی ازبهکاران شاغل درشبکه بهداشت ودرمان شهرستان آرادان
بهکاران
قدردانی ازبهکاران شاغل درشبکه بهداشت ودرمان شهرستان آرادان
روز یکشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه 1400 ،دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت ودرمان آرادان به اتفاق همکاران ستادی شبکه بهداشت به مناسبت روز جهانی کار وکارگر از بهکاران شاغل دراین شهرستان با اهدای لوح تقدیر وشاخه گل از زحمات شان بوِیژه در ایام کرونا تقدیر وتشکر نمودند.
لینک کوتاه خبر :