قدردانی ازبهکاران شاغل درشبکه بهداشت ودرمان شهرستان آرادان

قدردانی ازبهکاران شاغل درشبکه بهداشت ودرمان شهرستان آرادان

 بهکار

بهکاران

قدردانی ازبهکاران شاغل درشبکه بهداشت ودرمان شهرستان آرادان

روز یکشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه 1400 ،دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت ودرمان آرادان به اتفاق همکاران ستادی شبکه بهداشت به مناسبت روز جهانی کار وکارگر از بهکاران  شاغل دراین شهرستان با اهدای لوح تقدیر وشاخه گل از زحمات شان بوِیژه در ایام کرونا تقدیر وتشکر نمودند.

  • کد خبر : 31639
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *