جلسه فوری مدیر شبکه بهداشت و درمان در راستای اجرای پویش ملی فشارخون و دیابت
جلسه فوری مدیر شبکه بهداشت و درمان در راستای اجرای پویش ملی فشارخون و دیابت
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز سه شنبه مورخ 1403/2/11، دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان جلسه ای با قید فوریت با واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریها و مسئولین مراکزدر راستای اجرای پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون افراد بالای 18 سال در ستاد شبکه بهداشت و درمان برگزار کرد.
در این جلسه دکتر مومنی ضمن تاکید بر تکمیل صد در صدی پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون ،از کلیه همکاران خواست تا در اسرع وقت کلیه افرادی که از پویش جا مانده اند و به هر دلیلی تحت پوشش طرح قرار نگرفته اند، مشخص ، و تمام آنان غربالگری شوند، هممچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان خاطر نشان کرد تمامی مواردی که در پویش ملی،به عنوان مشکوک به دیابت و فشارخون و موارد با فشارخون بالای بحرانی ثبت شده اند پیگیری شوند و تعیین تکلیف گردند و در صورت تشخیص قطعی بیماری ،به عنوان بیمار جدید ثبت گردند. واز همکاران خواست تا زمان احصا شاخص موردنظر با توان هر چه بیشتر تلاش کنند.