جلسه آموزشی اعتبار بخشی ومستند سازی فرآیندها شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آرادان
فرآیند
جلسه آموزشی اعتبار بخشی و مستند سازی فرآیندها شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان
یکشنبه چهاردهم آذر ماه 99 جلسه آموزشی اعتبار بخشی و مستندسازی فرآیندها با حضوردکتر قدس ریاست شبکه بهداشت آرادان و خانم دهقانی کارشناس شبکه وارتقا سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه و دکتر غریبی عضو هیات علمی دانشگاه و دکتر مولایی مسئول انجام هماهنگی های درون و برون بخشی وکلیه پرسنل ستادی شبکه بهداشت شهرستان آرادان برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا دکتر قدس ریاست شبکه ضمن تشکر از کلیه پرسنل جهت اقدمات انجام شده تاکنون براهمیت همکاری پرسنل طبق برنامه عملیاتی و زمانبندی موجود تاکید نموده است.
در ادامه دکترغریبی در مورد مراحل تهیه یک فرآیند و تحلیل آن و روش ها و ابزارهای ارتقای فرآیند و همچنین اعتباربخشی و مستندسازی فرآیند ها در گام دوم درشهرستان آرادان مطالبی را بیان فرمودند .