تقدیر و تشکر بهورزان شبکه بهداشت و درمان آرادان به مناسبت روز بهورز
تقدیر
تقدیر و تشکر بهورزان شبکه بهداشت و درمان آرادان به مناسبت روز بهورز
امروز چهارشنبه 12 شهریور ماه 99 به مناسبت روز بهورز ، دکتر قدس ریاست شبکه به همراه خانم یوردخانی مسئول گسترش شبکه بهداشت با حضور در خانه های بهداشت شهرستان آرادان از کلیه بهورزان شاغل در شبکه بهداشت آرادان تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
دکتر قدس ریاست شبکه با بیان گرامیداشت این روز، گفت: بهورزان از تلاشگران عرصه سلامت و پیشگامان خدمت رسانی در روستاها هستند که امیدواریم بتوانیم گوشه ای از زحمات بهورزان گرامی را ارج نهاده و در راه ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات سلامت در روستاها قدم برداریم.
در ادامه بهورزان گزارشی از پیشرفت برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت را به ریاست شبکه ارائه نمودند.
در پایان با اهداء لوح سپاس از زحمات کلیه بهورزان تقدیر به عمل آمد.
لینک کوتاه خبر :