برگزاری جلسه بسیج ملی فشارخون و دیابت در شهرستان آرادان
برگزاری جلسه بسیج ملی فشارخون و دیابت در شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان روز دوشنبه مورخ 22/8/1402،جلسه مسئولین مراکز پیرامون برگزاری بسیج ملی فشارخون و دیابت با حضور دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،یوردخانی معاون بهداشتی قاسمی کارشناس مسئول مبارزه با بیماریها و کلیه مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت در اتاق ریاست برگزار گردید.
درابتدای این جلسه قاسمی کارشناس مبارزه با بیماریها ،توضیحاتی را در خصوص چگونگی شروع و انجام طرح ارائه نمود و به سوالات مسئولین در خصوص اجرای طرح پاسخ گفت.
در ادامه دکتر مومنی ضمن عرض خداقوت و تشکر از زحمات همکاران ،خواستار همکاری و جدیت بیشتر در اجرای هر چه صحیح تر بسیج ملی فشارخون و دیابت شد و از مسئولین خواست تا به طور مستقیم بر اجرای طرح در مراکز خود نظارت کامل داشته باشند.
در پایان کلیه افراد حاضر در جلسه نظرات و راهکاراهای خود را در رابطه با اجرای بهتر طرح ارائه نمودند.