برگزاری جلسه هماهنگی تیم نظارتی شبکه بهداشت و درمان آرادان
برگزاری
برگزاری جلسه هماهنگی تیم نظارتی شبکه بهداشت و درمان آرادان
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،یکشنبه مورخ 1400/11/24 ، جلسه ای در محل شبکه بهداشت با حضور دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و مهندس اسکندری زاده کارشناس مسئول بهداشت محیط ، سمیعی پور ریاست اداره صمت ، عامری ریاست اداره اصناف و دهقانی ریاست اماکن برگزار شد.
در این جلسه دکتر قدس ضمن تشکر از حضور مسئولین بر همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه های مرتبط در بازدیدهای نظارتی اصناف تاکید کردند ،همچنین مقرر گردید با توجه به شرایط فعلی همه گیری بیماری کووید19 ، نظارت ها با شدت و قوت هر چه بیشتر به صورت روزانه از اصناف انجام شود.
لینک کوتاه خبر :