برگزاری جلسه برون بخشی انعقاد قرارداد واحدهای صنفی با دفاتر خدمات سلامت
برگزاری جلسه برون بخشی انعقاد قرارداد واحدهای صنفی با دفاتر خدمات سلامت
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان،روز چهارشنبه مورخ 13/2/1402،جلسه برون بخشی برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص انعقاد قرارداد واحدهای صنفی با دفاتر خدمات سلامت با حضور دکتر مومنی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،اسکندری کارشناس مسئول بهداشت محیط و حرفه ای و مسئولین سایر ادارات مرتبط در شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید.
در این جلسه که با هماهنگی واحد بهداشت محیط برگزار گردید ، در خصوص چگونگی انجام و انعقاد قرارداد واحدهای صنفی با دفاتر خدمات سلامت و اجرای فرایند خودکنترلی و خوداظهاری توسط متصدیان صنوف بحث و تبادل نظر شد.
در ادامه دکتر مومنی به بیان اهمیت و نقش مهم دفاتر خدمات سلامت در تامین سلامت جامعه و رشد تولید اشاره نمودو حاضرین در جلسه موانع و مشکلات موجود را بررسی کردند و پیشنهادات و راهکارهای خود را جهت هر چه بهتر اجرا شدن این برنامه بیان نمودند.