برگزاری جلسه آموزشی بین بخشی کارکنان اداره جهاد کشاورزی شهرستان آرادان و تزریق دوز یادآور واکسن کووید19

برگزاری جلسه آموزشی بین بخشی کارکنان اداره جهاد کشاورزی شهرستان آرادان و تزریق دوز یادآور واکسن کووید19

برگزاری جلسه آموزشی بین بخشی کارکنان اداره جهاد کشاورزی شهرستان آرادان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان، روز یکشنبه مورخ 1401/5/9 ،جلسه آموزشی بین بخشی  با حضور دکتر مولایی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ،قاسمی کارشناس مسئول بیماریها ،شمس مسئول اورژانس115 و پرسنل اداره جهاد کشاورزی شهرستان در اداره جهاد کشاورزی برگزار گردید.

در این جلسه دکتر مولایی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا در ایام محرم ،از جمله استفاده از ماسک،رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد.

همچنین قاسمی کارشناس مسئول بیماریها شبکه بهداشت و درمان شهرستان نسبت به تزریق دوز یادآور واکسن کووید 19کارکنان و آموزش راه های پیشگیری از بیماری التور اقدام کرد.

  • کد خبر : 39029
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
آقای مهندس عزیزی رستم
خبرنگار

آقای مهندس عزیزی رستم

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *